| Brommerforum.nl wordt gehost door: |
 |
|
|
| Meer informatie: |
| In de Knowledge Base staat voor veel voertuigen uitgebreide informatie opgeslagen. |
Klik hier om dit voertuig in de Knowledge Base op te zoeken. |
|
Overzicht
|
| Eigenaar voertuig |
Die-4-Nothin |
| Soort voertuig |
Bromfiets  |
| Merk voertuig |
Puch |
| Type voertuig |
Maxi |
| Kleur |
Paars |
| Bouwjaar |
1985 |
| Status voertuig |
Niet meer in bezit |
| Opgegeven max. vermogen |
Niet opgegeven |
| Opgegeven max. snelheid |
55 km/h |
Omschrijving
Mijn helemaal zelf opgeknapte brommer, ik heb vrijwel alles ondertussen vervangen en ben bezig alles over te spuiten.
Is nu mijn reserve brommer geworden.
|
|
Specificaties
|
| Cilinder |
standaard 50 |
| Cilinder (extra gegevens) |
afgevijlde zuiger, hierdoor maaktie wat meer toeren en een leuker geluid. |
| Carburateur / brandstof |
standaard 12 bing, met normale brommermix |
| Sproeier |
58 uit me hoofd |
| Tandwiel verhouding |
16-45, trekt daardoor wel beetje langzaam |
| Uitlaat |
proma |
| Uitlaatdemper |
tzelfde |
| Luchtfilter |
standaard |
| Velgen |
fluorgeel, eentje heb ik overgespoten, de andere heeft nog de oude lelijke verflaag. |
| Banden |
Komen nieuwe Michelin bandjes op :) |
|
Overige gegevens
|
Uiterlijk
Erg leuke combi, paars frame met fluorgele velgen en veel chroom.
Velgen zijn door vorige eigenaar nogal vern%^kt gespoten, daarom ben ik nu (5maandjes pas) bezig ze opnieuw te spuiten, voor is al gedaan, achter moet nog gebeuren.
|
Gadgets / bijzonderheden
enigste bijzondere is het blok, een kickstart met afgevijlde cilinder en uitgeboorde cilinderpennen, waardoor ik er geen andere cilinder op kan gooien :(.
Als ik het dingetje helemaal gaat maken, dan gaat er een ander kickstart op met 70cc en 15-52 tandwielen ofzo, in ieder geval iets dat ik hooguit 60 rijdt en wel keihard trek
|
|