Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Voertuig - Puch Maxi

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 624 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Meer informatie:
In de Knowledge Base staat voor veel voertuigen uitgebreide informatie opgeslagen.
Klik hier om dit voertuig in de Knowledge Base op te zoeken.
  Overzicht
Eigenaar voertuig -jaZper-
Soort voertuig Bromfiets
Merk voertuig Puch
Type voertuig Maxi
Kleur Niet opgegeven
Bouwjaar Niet opgegeven
Status voertuig Niet meer in bezit
Opgegeven max. vermogen Niet opgegeven
Opgegeven max. snelheid Niet opgegeven
Omschrijving
dit is mijn allereerste puch en de laatste.
ik had vaak pech met dat ding nog vaker dan dat hij reed, maargoed.
dit is 1 reden waarom ik nooit meer een puch ga kopen,
mijn allereerste cilinder was een 50 orgineel heb ik 2 maanden leuk mee rond gereden met een afschuwelijke top van wel 35, liep vast, nam ook het blok het graf in
daarna een 50 cc orgineel liep wel 40 liep binnen 2 weken vast+blok die kon ik weggooien.
vervolgens heb ik ergens een 50 snel gehaald die ging met techno uitlaat tegen de 80 das wel aardig, die heeft het wonderbaarlijk overleeft.
heb na de 50 snel een nieuw blok + 65 polinie gehaald, deze in combinatie met een 15 mm carburateur had wel een top van 60?!?!?! nooit achter gekomen waarom, had ook geen kans om het blok te onderzoeken na 200 kilometers liep het blok +cilinder liep hard vast toen ik om 12 uur op de heetste dag van het jaar over de velue knalde, heb 28 kilometer naar huis moeten lopen.
het allerlaatste blok wat ik had gekocht was een 70 cc aircel met gloedje nieuwe lagers drijfstang en al die zooi, ik heb daar 4 maanden vrolijk mee gereden en zevenaar onveilig gemaakt, na 1 jaar kennen ze mijn puch nog hij was echt de berugste en de snelste.
ik heb er een top van 95 km/h mee gereden terwijl hij 1 op 25 liep.
daarom haat ik puchjes gewoon, met mijn mb heb ik nog nooit een vastloper gehad.


  Specificaties
Cilinder 50 cc org (liep vast 50 c orgin(liep vast) polienie 65 cc liep na 200 km vast daarna 70 cc aircel
Cilinder (extra gegevens) 50cc 50cc 50snel 65 polinie 70cc aircel (de beste) ligt getuned
Carburateur / brandstof 17mm bing met zelfgemaakt begrenzer aan te zetten door de aanloophandel in te knijpen
Sproeier 106
Tandwiel verhouding 17/45
Uitlaat techno spagetti
Uitlaatdemper techno
Luchtfilter orgineel met de helft opengezaagt en een kous erom heen gebonden
Velgen 5 spaaks ster vorm
Banden duno

  Overige gegevens
Uiterlijk
zwart en wit zonder stikkers.
de brommer zag er nog best wel goed uit voor de winter, in januarie begon hij al flink te roesten heb daarna 2 bussen silecone spray erover heen gespoten
Gadgets / bijzonderheden
ben gewoon nooit gepakt met die brommer terwijl ik dat ding 1 jaar lang gehad heb, hij zag er zo orgineel uit
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved