Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Voertuig - Yamaha Aerox

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 864 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Meer informatie:
In de Knowledge Base staat voor veel voertuigen uitgebreide informatie opgeslagen.
Klik hier om dit voertuig in de Knowledge Base op te zoeken.
  Overzicht
Eigenaar voertuig Patrick1977
Soort voertuig Bromfiets
Merk voertuig Yamaha
Type voertuig Aerox
Kleur Blauw/wit
Bouwjaar Niet opgegeven
Status voertuig Momenteel in bezit
Opgegeven max. vermogen Niet opgegeven
Opgegeven max. snelheid 115 km/h
Omschrijving
Hallo allemaal, ik heb me zojuist geregistreerd. Mijn naam is Patrick en heb een Aerox. Ik ben er blij mee maar heb wel een probleempje.
Tijdens het rijden heb ik mijn DMP toeren begrenzer aan gezet en toen deed ie niets meer, maar ook op dat moment kreeg ik een heetloper tegen het vast lopen aan. Ik heb hem helemaal uit elkaar gehaald. Toen ik de cilinder eraf haalde, zag ik allemaal strepen van warmlopers en de zuiger had een mm speling. Die heb ik laten uithoonen en een overmaat zuiger erin, pakketje moet nog binnenkomen. Intussen heb ik de wielen wit gespoten, de voorkap en die 2 kleine achter kapjes ook wit. De rest heb ik blauw gespoten, ziet er goed uit.Ik hoop dat ie het weer doet als de cilinder er weer opzit. In de cilinderkop zit een sensor en heb geen idee op welke draad ik hem moet aansluiten, er hangt wel een rood/geel kabeltje los..? Weet iemand dat misschien...?Hier mijn setup.
70cc LC MHR replica, MHR big bore uitlaat, 21mm race d'elorto, 6 kleps polini membraam, polini filter, MHR delta clutch, polini vario, een Sebac hp demper, en een gaaf stickerset van polini. Hij geeft vonken van een cm lang, krijgt benzine maar wilde niet meer starten met de nog oude, beschadigde cilinder maar hij moet toch nog iets doen daarmee...?


  Specificaties
Cilinder MHR replica net uitgehoond met overmaat zuiger
Carburateur / brandstof 21mm zwarte d'lorto
Sproeier 96
Tandwiel verhouding orgineel
Uitlaat MHR big bore
Uitlaatdemper Origineel
Luchtfilter Polini
Velgen Origineel
Banden Origineel

  Overige gegevens
Uiterlijk
Ziet er echt gaaf uit, alsof hij zo uit de fabriek komt.
Gadgets / bijzonderheden
De warmte sensor in de cilinderkop moet aangesloten worden maar weet niet op welke draad. Er hangt een rood/gele los...?

Kan de DMP toerenbegrenzer de boosdoener kunnen zijn dat ie niets meer doet, of door een aantal warmlopers...?
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved