| 
 
	
		| Brommerforum.nl wordt gehost door: |  
		|  |  |  | 
| Meer informatie: |  | In de Knowledge Base staat voor veel voertuigen uitgebreide informatie opgeslagen. |  |  Klik hier om dit voertuig in de Knowledge Base op te zoeken. | 
	
		| Overzicht |  
		| Eigenaar voertuig | Woeter |  
		| Soort voertuig | Bromfiets  |  
		| Merk voertuig | Suzuki |  
		| Type voertuig | TS50X |  
		| Kleur | Niet opgegeven |  
		| Bouwjaar | Niet opgegeven |  
		| Status voertuig | Niet meer in bezit |  
		| Opgegeven max. vermogen | Niet opgegeven |  
		| Opgegeven max. snelheid | Niet opgegeven |  
		| Omschrijving Nederlandse TSX met Duits 80cc blok eronder. Ook zaten er 6 versnellingen op wat je bijna niet ziet op TSX. Dit blok kwam waarschijnlijk van een Suzuki RG80 want hij schakelde verkeerd om, dus 1 omhoog en de rest naar beneden.
 Topsnelheid op teller van Jordi zn NX, 118 km/h
 |  
 
 
 
	
		| Specificaties |  
		| Cilinder | Origineel 80cc. |  
		| Cilinder (extra gegevens) | Waterkoeling en getuned door IS-tuning. Cilinderkop en Carters waren ook getuned door Ivo. Met 6 kleps Malossi membraan erin. |  
		| Carburateur / brandstof | 26mm Keihin |  
		| Tandwiel verhouding | 16-48 |  
		| Uitlaat | 80cc giannelli |  
		| Uitlaatdemper | 80cc giannelli (is eigenlijk een set met de bocht) |  
		| Luchtfilter | origineel aangepast |  
		| Velgen | voor origineel, achter van de duitse TSX (breder) natuurlijk goudkleurig |  
		| Banden | Achter: 4.10 Deestone. Voor: 2.75 Kenda |  
 
	
		| Overige gegevens |  
		| Uiterlijk Alles was opnieuw gespoten. Frame laten poedercoaten kappen en tank zelf gespoten.
 Stickers heb ik speciaal laten maken.
 |  
		| Gadgets / bijzonderheden Duitse koplamp en lichtschakelaar, dus dimlicht, groot licht en parkeerlicht maar de laatste werkte niet. Alleen het achterlicht werkte op de P-stand
 |  |