| Brommerforum.nl wordt gehost door: |
 |
|
|
| Meer informatie: |
| In de Knowledge Base staat voor veel voertuigen uitgebreide informatie opgeslagen. |
Klik hier om dit voertuig in de Knowledge Base op te zoeken. |
|
Overzicht
|
| Eigenaar voertuig |
Woeter |
| Soort voertuig |
Bromfiets  |
| Merk voertuig |
Suzuki |
| Type voertuig |
TS50X |
| Kleur |
Niet opgegeven |
| Bouwjaar |
Niet opgegeven |
| Status voertuig |
Niet meer in bezit |
| Opgegeven max. vermogen |
Niet opgegeven |
| Opgegeven max. snelheid |
Niet opgegeven |
Omschrijving
Nederlandse TSX met Duits 80cc blok eronder. Ook zaten er 6 versnellingen op wat je bijna niet ziet op TSX. Dit blok kwam waarschijnlijk van een Suzuki RG80 want hij schakelde verkeerd om, dus 1 omhoog en de rest naar beneden.
Topsnelheid op teller van Jordi zn NX, 118 km/h
|
|
Specificaties
|
| Cilinder |
Origineel 80cc. |
| Cilinder (extra gegevens) |
Waterkoeling en getuned door IS-tuning. Cilinderkop en Carters waren ook getuned door Ivo. Met 6 kleps Malossi membraan erin. |
| Carburateur / brandstof |
26mm Keihin |
| Tandwiel verhouding |
16-48 |
| Uitlaat |
80cc giannelli |
| Uitlaatdemper |
80cc giannelli (is eigenlijk een set met de bocht) |
| Luchtfilter |
origineel aangepast |
| Velgen |
voor origineel, achter van de duitse TSX (breder) natuurlijk goudkleurig |
| Banden |
Achter: 4.10 Deestone. Voor: 2.75 Kenda |
|
Overige gegevens
|
Uiterlijk
Alles was opnieuw gespoten. Frame laten poedercoaten kappen en tank zelf gespoten.
Stickers heb ik speciaal laten maken.
|
Gadgets / bijzonderheden
Duitse koplamp en lichtschakelaar, dus dimlicht, groot licht en parkeerlicht maar de laatste werkte niet. Alleen het achterlicht werkte op de P-stand
|
|