Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Voertuig - Honda MB

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 945 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Meer informatie:
In de Knowledge Base staat voor veel voertuigen uitgebreide informatie opgeslagen.
Klik hier om dit voertuig in de Knowledge Base op te zoeken.
  Overzicht
Eigenaar voertuig Saknet
Soort voertuig Bromfiets
Merk voertuig Honda
Type voertuig MB
Kleur Zwart
Bouwjaar Niet opgegeven
Status voertuig Momenteel in bezit
Opgegeven max. vermogen Niet opgegeven
Opgegeven max. snelheid 65 km/h
Omschrijving
rijd er op sinds opknappen in lente 2006, 100% schadevrij 100% opgevoerd.

Wat ik momenteel nog moet fixen, en pas ga doen nadat ik mn scooter rijklaar heb:
accu laad niet bij
oorzaak trillingen in stuur (slecht voorwiel)
lekkende voorvorkkeerring
remlicht
knippers erop (kleintjes)
toerenteller
kmteller
dashboardlampjes
drijfstang vervangen


lente van 2008
Mn malossi stukeglopen (flink te heet), drijfstang doormidden gebroken van mn net 2500km geleden gereviceerde blokje (die wel erg trilde zonder balansas), Ik heb inmiddels het vermoeden dat ik beter van te voren even de krukas slingering had moeten controleren en zonodig verhelpen, om iig die oorzaak uit te sluiten. Had nl nieuw big end in laten persen door lokale bromzaak. Maar ik zal hem alsnog eens meten en mn bevindingen hier plaatsen.

heb ik nu als noodoplossing, blokje met een gaar drijfstangoog (door stukgelopen naaldlager), dus moetik hem constant boven 3000 toeren ofzo houden (dan rammelt hij niet)

Zit een deuk in de luhao (ik ben onschuldig) waardoor hij een nog lagere powerband heeft, en dat bevalt goed.

2007:
naaldlager geknapt eurokit zuiger gesneuvelt drijfstangoog naar Walhalla, ander blokje opgelapt, nieuwe zuiger erin, week later weer zuiger stuk en malossi aangeschaft.

had hier een hoogtoerige uitlaat op, reed best wel leuk, behalve dan dat de boel onwijs trilde.


2006:
eerst met 49,9cc, maar dat bleek levensgevaarlijk, heb veel enge momenten meegemaakt, op wegen zonder fietspaden.

Toen maar met 70eurokit.



kan ik beunen ofwa?


  Specificaties
Cilinder 70eurokit
Cilinder (extra gegevens) hier en daar mist er al wat nicaseal, maar vrdr geen problematische zuigerspeling ofzo.
Carburateur / brandstof 20mikuni / 1:50 mengsmering
Tandwiel verhouding 15/38
Uitlaat luhao
Uitlaatdemper Origineel
Luchtfilter ori
Velgen ori
Banden Origineel

  Overige gegevens
Uiterlijk
ergens in 2004 frane zwart gepoedercoat
Gadgets / bijzonderheden
12volt elektronica
handvatverwarming

Rubber ingevet met dure red rubber grease
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved