| Brommerforum.nl wordt gehost door: |
 |
|
|
| Gallery bij voertuig: |
GPRtje |
21-8-2008 21:14 uur |
3 afbeeldingen |
Deze gallery gaat alleen over dit voertuig. |
Klik hier om de gallery te openen. |
| Meer informatie: |
| In de Knowledge Base staat voor veel voertuigen uitgebreide informatie opgeslagen. |
Klik hier om dit voertuig in de Knowledge Base op te zoeken. |
|
Overzicht
|
| Eigenaar voertuig |
Niek de Wildt |
| Soort voertuig |
Bromfiets  |
| Merk voertuig |
Derbi |
| Type voertuig |
GPR 50 Replica 1999 tot 2001 |
| Kleur |
Rood/zwart |
| Bouwjaar |
1999 |
| Status voertuig |
Niet meer in bezit |
| Opgegeven max. vermogen |
Niet opgegeven |
| Opgegeven max. snelheid |
100 km/h |
Omschrijving
Rijd 100 echte km/pu (105 op brom/auto teller)
Hoe dit kan Lazer uitlaat?
Lees maar eens het graham bell boek, kort samengevat: vanuit de fabriek kan de zuiger bijv 2mm hoger/lager liggen dan op de bouwtekening.
Kortom meer/minder compressie en zo zijn er nog zat dingen die met 2 identikie brommer kunnen verschillen.
(ik heb dus waarschijlijk een beetje mazzel gehad)
En ik heb hem ook licht gekieteld/afgewerkt
|
|
Specificaties
|
| Cilinder |
Std. licht bewerkt door mij |
| Cilinder (extra gegevens) |
Licht bewerkt door mij. |
| Carburateur / brandstof |
std. 14 dell. |
| Sproeier |
goed (vergeten) |
| Tandwiel verhouding |
goed (nooit gekeken) |
| Uitlaat |
lazer uitlaat (heel onbekend zat er al op, en heel mooi geluid powerband 7 tot 11) |
| Uitlaatdemper |
Lazer |
| Luchtfilter |
std. ontgrenst |
| Velgen |
std |
| Banden |
std. 130 achter |
|
Overige gegevens
|
Uiterlijk
Voorkap ingekort ivm schuiver vorige eigenaar, ik vind hem er zelf nu beter uitzien.
Toen dus ook beugel verlast.
verder std.
|
Gadgets / bijzonderheden
Oliepomp nog aangesloten
|
|