Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Voertuig - Honda MTX-RII

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 735 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Gallery bij voertuig:
Naam gallery MTX-R2
Datum gallery 13-2-2008 22:54 uur
Aantal afbeeldingen 6 afbeeldingen
Deze gallery gaat alleen over dit voertuig.
Klik hier om de gallery te openen.
Meer informatie:
In de Knowledge Base staat voor veel voertuigen uitgebreide informatie opgeslagen.
Klik hier om dit voertuig in de Knowledge Base op te zoeken.
  Overzicht
Eigenaar voertuig grasmaaier89
Soort voertuig Bromfiets
Merk voertuig Honda
Type voertuig MTX-RII
Kleur Geel/zwart
Bouwjaar 1993
Status voertuig Momenteel in bezit
Opgegeven max. vermogen 12 pk / 9 kW
Opgegeven max. snelheid 110 km/h
Omschrijving
De orginele MBX 80 Cilinder 50.25mm
21mm Mikuni, vanwege slechte resultaten van de originele 18mm Keihin
proma mbx uitlaat, goeie powerband van 5K tot 10K.
Wegbandjes
Bridge Battlewing voor (met witte letters)
Bridge Battlax achter (met witte letters)
iris gold ketting


  Specificaties
Cilinder HM origineel
Cilinder (extra gegevens) 50.25mm
Carburateur / brandstof 21mm Mikuni / Originele GJ1G spruitstuk van 24mm :)
Sproeier 160 (iets te rijk)
Tandwiel verhouding 17/53
Uitlaat proma gp 80 MBX80
Uitlaatdemper Verbogen proma, kijk maar de foto's!
Luchtfilter Origineel met een gat erin.
Velgen 21 voor 18 achter
Banden brigde 130/90/18 achter, voor bridge 90/90/21

  Overige gegevens
Uiterlijk
Schijfrem voor.
Past vrijwel elke moderne voorremklauw op.
4bouts achtertandwiel
Echt hetzelfde frame/kappenopbouw als een MTX125/200 (muv de nieuwere types MTX Beach Hunter etc.)
Een remklauw van de NS1 kan zonder aanpassing op de achterbrug. Daar zit al een mooi bevestigingspunt voor de adapter.
Past zonder moeite NS1 velgen onder. Enigste aanpassingen is een adapter voor de voorremklauw en wat tussenbuisjes voor de achterbrug.
Zwaar en log, wat m perfect in de bochten maakt.

Dit is btw het basisconcept geweest voor de meeste moderne schakelbrommers van tegenwoordig. Kijkend naar alles zo compact mogelijk te maken in een kleine ruimte en zo praktisch te maken als t maar kan.
Gadgets / bijzonderheden
Gaat aardig snel voor een crosser zonder racekappen.
Op een NSR zal hij wel de 120 halen met gemak, dus... vrijwilligers iemand? Kom maar naar Bergen op Zoom!
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved