Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
9392 | E-man | 13-5-2003 23:14 | Technical Forum | 1089 | 12 |
Topicpost | |
Gepost door: E-man | Gepost op: 13-5-2003 23:14 |
Mijn brommer wil niet starten met de kickstart, maar als ik m aanloop in de 2e versnelling start ie binnen 2 meter. Als ie koud is trekt ie goed, 1,2,3 en 4 versnelling tot de 70 km/h. en als ik dan 70 blijf rijden in zn 4e versnelling gaat ie steeds langzamer rijden naarmate ie warmer wordt, en gaat ie ook slagen overslaan. Ik schakel dan terug naar de 3e versnelling, maak meer toeren en weer naar de 4e versnelling, maar dan begint t weer, dan wordt ie warm en boap houdt ie weer in, dus weer terugschakelen naar zn 3e, enz. uiteindelijk na een paar km gereden te hebben is ie dermate warm dat ie ook gewoon nauwelijks meer kracht heeft. en dan wordt het dus de hele tijd, 2, 3, 4, 3, 2, 3, 2, 3, 4..... om er een beetje vaart in te houden. Iemand enig idee wat er aan de hand is? met een grotere sproeier trekt ie minder goed op, en voor de rest heb ik alle instellingen van de carburateur wel gehad. Please help... ![]() Ik hoop echt dat ie t beter gaat doen, en dat ie ook betrouwbaar wordt, want dan kan ik ook naar de NH-meeting komen op 1 juni 2003. |