Ik reed vanmiddag een paar kilometertjes de stad in en moest ffe tanken. Bleek dat die brommix op was. Ik zeg dat tegen die gast die binnen zat en hij dus gewoon slang van autopomp er in doen en gooit die aarz er een paar liter olie bij in, zo van 'BOEIE'. Dus naja ik maar tanken, moest toch een x gebeuren. Betalen en weg rijden, maar god wat een rook kwam er uit m'n dempertje, niet normaal. Naja kon ik nog wel mee leven, dus gewoon verder rijden op weg naar huis. Maar toen ik bij stoplicht weg wou trekken, viel die weg. Ik dacht doe snel loopstart, maar wou niet. Ik snel naar de kant toe, aankicke wou wel. Maar als ie eenmaal liep en ik liet koppeling langzaam opkome viel ie gewoon weg als ik koppeling helemaal los had. Snapte er niks van. Misschien dat ik het fout deed ofzo, dus toen maar weer loopstart.. wou ook niet. Naja toen maar 1 km gaan lopen met dat ding en daarna nog es probere.. koppeling tot 3/4 los laten en enorm veel gas geve en toen los laten, dat wou wel. Hij schoot dus echt keihard weg, maar reed tenminste weer. En daarna wou ie ook weer gewoon aanlopen etc. Ik vroeg me dus af, zou dit aan de hoeveelheid olie kome? Ik heb dit echt nog nooit meegemaakt, koppeling 3/4 wou ie wel... verder los laten is het weg vallen van et motertje... Iemand ooit meegemaakt? Naja kep net weer een uurtje rond gereden en nergs last van gewoon.
|