Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
9030 | Mol! | 26-4-2003 21:22 | Technical Forum | 2779 | 25 |
Topicpost | |
Gepost door: Mol! | Gepost op: 26-4-2003 21:22 |
Nou, kheb me oplossing niet kenne vinden bij search, dus dan maar via deze manier. Ik heb dus mijn monoshock achterbrug van me MTX-sh verwijderd, om hem onder me MB te kunnnen raggen. Aangezien ik absoluut geen voorstander WAS van mono, heb ik dar weinig tot geen ervaring mee. Dus ik met enig technisch inzicht gedaan zoals ik denk dat die zou kunnen moet zitten. Hierbij fotos van gemaakt.![]() --- ![]() Me brug heb ik er dus onder zoals alle andere bruggen onder een MB/MT gaan, maar dan komt het gedoe met de swingarm. Het is de bedoeling dat de veer meer "liggend" naar voren komt te liggen, zoals ze vaak te zien zijn op MB`s op de plek van de luchtfilterhuis. Maar nou heb je die geile arm, om de druk te transferen op de veer, maar HOE de neuk zou ik die swingarm het beste kunnen monteren. Ik heb hem momenteel op de gaten van de voetrem zitten, omdat er blijkbaar geen andere optie bestaat. Ik kan die arm ook wel weglaten en de veer rechtstreeks op de brug zetten, maar dat vind de veer niet zo leuk... Ook kan ik de veer "rechtop" zetten door zelf een constructie te bouwen onder me buddy zoals emiel dat heeft, maar dan word ie a. te hoog en b. niet mooi... ![]() Kortom; iemand enig idee dus hoe en waar ik die swingarm op moet monteren? ![]() EDIT: let niet op de kwali van het frame c.q. achterbrug... hier word aan gewerkt ![]() Dit bericht is ge-edit door Mol! op 26-4-2003 21:25 |