Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
9017 | Sun Tzu | 26-4-2003 11:08 | Technical Forum | 707 | 1 |
Topicpost | |
Gepost door: Sun Tzu | Gepost op: 26-4-2003 11:08 |
yo, net mn Honda PX na lange tijd en veel aanpassingen weer in elkaar. trekt lomp ![]() ![]() Dit is de setup: 46 mm DR 7-poorts cilinder cilinderkop op 46 mm aangepast 19 mm Dellorto @ 98 sproeier 4-kleps Malossi membraan carbon Polini schuimfilter Sito uitlaat (remake van origineel) :S Vario ontvet en 8 grams niet-gesmeerde rollen erin (ori = 10 gram) Malossi primaire vertanding Probleem 2 is dat als ik van vol gas, gas terugneem hoor je een "tjief"-geluid uit de uitlaat. --> Onststeking te laat of...? Probleem 3 is dat als ik afrem, dat de motor dan eigenlijk niet af wilt remmen zeg maar... klinkt misschien raar, maar dat ie schokkerig en stroef in toeren terugvalt. --> Drukveer of zo? Nog ff over probleem 1, de rollen lijken me behoorlijk goed afgesteld, uitlaat is volgens mij grootste probleem, 19 mm bocht met zon lompe demper erop, totaal nix geen expansie of zo dus dan heeft ie toch maar een bepaald bereik? aan de ontsteking heb ik trouwens neits verandert, en daar liep ie eerst goed mee, dus daar zal t wel neit aan liggen. Alvast bedankt he, mzzl Dit bericht is ge-edit door Sun Tzu op 26-4-2003 11:52 |