Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
859 | gran turismo | 21-6-2001?17:49 | Main Forum | 1062 | 12 |
Topicpost | |
Gepost door: gran turismo | Gepost op: 21-6-2001?17:49 |
Ik was dus samen met een vriend (ook MT rijder)op weg naar de kartbaan. Was best een lange weg we reden dus naast elkaar me een vaartje van 70-80, komt er opeens een honda crossmotor tussen ons in rijden een 500 of 650cc denk ik. Dus hij blijft ff een paar seconden naast ons rijden, steekt zijn hand op en rijd op zijn achterwiel verder!!!:n Echt zo wreed om te zien is dat!!!:n Nadat we ff een paar strakke rondetijden hadden gezet bij het karten, gingen we weer naar huis. Daarna zagen we in de verte dat er een politie controle stond, dus wij keren om en opeens komen we 2 woute op motor tegemoet, die de weg voor ons blokkerde. Daarna moesten we op de rollerbank ik had me begrenser aangezet en ik kwam er goed vanaf, maar daarna moest me vriend er op en zijn begrenser werkte niet goed om welke vage reden dan ook. Dus hij ging veel te hard, en moest zijn mt inleveren, en daarna moest ik nog een x want ze wouden kijken of ik ook een begrenser had. Ik was dus vet de lul!!! Ze hebben nu me mallosie en me 16mm keihin carb eraf gesloopt. Die zooi koste me 700,-!!! Ik kan wel janke, nu maar weer rijden met me 50snel import en 16mm mikuni. Dus voor iedereen met 70cc zorg dat je een hele goede begrenser hebt of iets dergelijks want anders ben je vet de lul!!! :p :p :p |