Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
8021 | Sk4f | 16-3-2003 14:50 | Uiterlijk Forum | 764 | 10 |
Topicpost | |
Gepost door: Sk4f | Gepost op: 16-3-2003 14:50 |
![]() ![]() Dit was hij toen ik hem kocht: later is er nog std uitlaat opgegaan en streetfighter kapje. bovendien zat er hier 50imitatie op en later (nadat ik de 50 naar de tyfus had gereden) 70mimitatie getuned op ![]() ![]() ![]() Cilindertje 70 imi ! ![]() ![]() .. Heel me schatje uit mekaar gehaald en begonnen met het reviceren en alles enzo ![]() Blokje met nu nieuwe lagers ![]() ![]() achterbrug met achterwiel gepoten ![]() voorwiel gespoten (moet de band nog schuren en de rest van de velg ff commandanten ![]() ![]() frame gespoten met wielen er weer in (middenstandaard gaat pleite, komt verlengde zeistandaard voor in de plek ![]() tank in de grondverf (zink-spray ofzo) ![]() achterkapje gespoten: ![]() en tot slot: streetfighter kapje ![]() todo list: - remklauw voor weer inmekaar en eroppleuren - tellerworm van oscar erin ![]() - blok + luchtfilterhuis eronder - onderspoiler ophalen - wachten op uitlaatje - tank afmaken - mbx velg voor uitlijnen (iemand weet waar ???) - paar leuke fruttel dingen erop (word nog ff afwachten voor jullie, maar heb wat troep bij de conrad besteld ![]() als dat eindelijk weer allemaal ine mekaar zit dan word het weer lekker blaze .. en natuurlijk naar de BM 2003 |