Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
7493 Ralf 11-2-03?11:43 Technical Forum 611 6

Topicpost
Gepost door: Ralf Gepost op: 11-2-03?11:43
Mja, vandaag zou mn MBK op testbank gaan, belt vanmorgen Anthony van Twins op, dat de kickstarter niet werkt.
Denk kut, heb ik ooit vaker gehad, daarom laatst nog carterkap eraf gehaald en goedgezet, had weer eem week normaal gewerkt.

ff naar twins gelopen, MBK stond al vast op de bank, kickstart doet niets, gaat gewoon zonder weerstand naar beneden...
Ja, kut, dan maar niet....
Rollen we ding van de bank af, ik probeer nog een keer, doet ie het weer...
gvd, ding meer op de bank, doet weer niets...
Nog proberen aan te krijgen via rol op gang brengen en dan in versnelling douwen, maar had ook weinig resultaat...

Dus ding er weer af... ontdekten we dat hij het niet meer deed zogauw ie omhoog gereden was, dus ik til; achterkant een keer op en laat em vallen, doet het weer...

WEER OP DE BANK, trucje uitgehaald, we konden 1 keer kicken en het werkte weer niet, nog 10x dat ding op de bank laten stuiteren, tervergeefs...

Maja, nu zit ik dus met een MBK met testbankvrees...

Blok is Am6, dus RS, RX, Rieju etc...
Iemand hier ervaring mee?

Het kickstart systeem bestaat uit 3 onderdelen eigenlijk, de kickstarteras geveerd op de koppelingskap, een 'tandwiel' met een haak , en een tandwieltje waar tandwiel 1 op grijpt, dat weer op de koppeling grijpt.

Mis ik een veer ofzo? Het zit echt gewoon correct in elkaar, anders ga ik vanavond wel aan de gang met ringen ofzo, moet toch gewoon werken...

Maja, zit nu op school, was te laat door het hele gedoetje...

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved