Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
70045 Olvjn 13-11-2022 1:01 Begin Forum 1168 10

Topicpost
Gepost door: Olvjn Gepost op: 13-11-2022 1:01
Beste,

Ik ben vanavond een stuk gaan rijden en de brommer liep helemaal prima. Toen ik ff stopte en 10/15 minuten later weer weg wilde gaan startte hij niet meer.
Wat me opmerkte is dat mn wiel blokkeerde bij proberen aan te lopen. Wat ik wel eens zie bij derbis maar had ik zelf nog nooit gehad. Krukas draait verder gewoon rond en voelt alsof ie veel compressie heeft. Ik heb wel de koppelingskabel vervangen en het kan zijn dat dat blokkeren daardoor komt.
We hebben hem lang geprobeerd aan te lopen maar het lukte niet
Eenmaal thuis checkte we de vonk en deze was er, maar wat er gebeurde is dat er heeel veel benzine uit het bougiegat spoot. Echt een hele spuit alsof de carters vol waren met benzine.
We hebben hem even laten doorlopen zonder carb zodat ie weer leeg was en de carb gecheckt of er misschien een sproeier los was gekomen ofzo maar dat was niet zo.
Ik kom er niet uit. Waarom start ie niet?
Wat kan er zijn gebeurd tijdens het stilstaan? Ik was de hele tijd bij mn brommer dus niemand heeft er aan gezeten.
Hij reed echt helemaal prima de rit ervoor en ik heb hem zonder gekkigheid uit gezet.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen...
Het is trouwens volgens mij geen koelwater want zo ruikt het niet en ik heb rode koelvloeistof en het lijkt niet roze.

Mvg Olivier.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved