Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
70043 DutchMTX 7-11-2022 20:10 Main Forum 2829 23

Topicpost
Gepost door: DutchMTX Gepost op: 7-11-2022 20:10
Goedenavond leden van het brommerforum, mijn MTX OT project is nu klaar en gaat binnenkort voor de keuring en door naar een volgende eigenaar. Met dat geld wil ik weer een nieuw project starten, een oude rammel MB kopen, die helemaal opknappen tot een hele snelle caferacer. Nu heb ik me hier en daar al wat in verdiept en dan wil ik toch graag een 125 Athena eronder maar omdat deze cilinders erg laagtoerig zijn wil ik hem toch laten tunen (en een kop afvlakken) maar nu heb ik geen idee waar en voor wat voor prijs dat kan, kan iemand mij hiermee helpen?
Ook wil ik een PVL of HPI eronder hebben, de HPI's schijnen nog wel eens kapot te lopen waardoor ik op PVL uitkom, maar daar heb je ook nog twee keuzes, digitaal en analoog. Ik ben al verscheidene topics rond gegaan en nergens krijg ik een goed antwoord van wat digitaal nou beter is dan analoog. Welke kan ik het best nemen?
Ook wil ik zo'n welbekende uitlaat van marktplaats af erop hebben en nog een Polini 26 of 28 pwk. Zijn dit wat mooie carburateurs aangezien ze best wel goedkoop zijn?
Het komt er dus op neer dat ik een hele snelle MB wil hebben die tussen de 20 en 30 pk loopt . Een 88cc killer dus, gaat dat lukken met deze setup?

Met vriendelijke groet,
André

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved