Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
70036 Flaixback_010 3-10-2022 22:36 Begin Forum 1221 2

Topicpost
Gepost door: Flaixback_010 Gepost op: 3-10-2022 22:36
Hallo,

Ik heb een CPI SM50, aangezien de veer van mijn kickstart krom was moest ik alles op electrische start doen. Brommer liep vaak uit en moest dus vaak via elektrische start starten (Gefixed van dat brommer uitvallen was pakking van spruitstuk). De brommer heeft ongeveer een week stil gestaan met een zwakke accu. Eerst deden mijn knipperlichten het niet door de lege accu dus heb ik deze opgeladen. Voordat ik dat deed werkte mijn lichten wel, voorlicht en achterlicht ook deed het dashboard het en mijn toeter. Na 1 dag werkte het dashboard en de toeter het niet meer. Nu ik de accu heb opgeladen dacht ik dat het nu wel klaar zou moeten zijn, bleek de zekering doorgebrand te zijn. Ik naar een brommer zaak een nieuwe zekering halen sluit hem aan op accu brand hij gelijk door en komen er vonkjes van accu + pol af. Ik ging checken voor draden die kapot zijn maar kon niks vinden. Ik heb de accu nu niet aangesloten en start nu dus alleen via de kickstart die ik weer had gemaakt. Wat ik nu raar vind is waarom het dashboard het niet doet zonder accu wat hij eerst wel deed en hoe het komt dat de zekering steeds doorbrand als ik hem aansluit aan accu. En nog iets belangrijks, ik heb het contact niet omgedraaid en hij brand al door, hij staat op stuurslot.

Weet iemand misschien wat dit kan zijn? Alvast bedankt.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved