Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
69896 Giel2134 12-8-2021 20:45 Elektronica Forum 3200 14

Topicpost
Gepost door: Giel2134 Gepost op: 12-8-2021 20:45
Hoi, Ik heb een hercules sb2 brommer waar een honda c50 4 takt blok onder gemaakt is het heeft altijd goed gelopen totdat hij 7 jaar geleden in de schuur is gezet en ik hem er nu weer uit heb gehaald om op te knappen ik heb zojuist de bobine vervangen en de ontsteking zelf ook er komen 4 kabels van de ontsteking 1 kabel zit vast aan de vonkspoel en 1 op de condensator ik heb ook de condensator en de contactpuntjes vervangen de andere 2 kabels zitten op de lichtspoel die 2 kabels zitten goed aangesloten en de kabel van de vonkspoel zit op de bobine aangesloten maar geen resultaat uit de bougiedop komt ruim genoeg spanning en de bougie doet het ook zeker de bobine maakt ook aarde met het frame maar de kabel die op de condensator vast zit weet ik niet waar ik heb moet aansluiten omdat er geen plek is waar ik hem aansluiten kan ik vermoed zelf dat hij niet vonkt omdat het iets met aarde te maken heeft maar ik kom er maar niet uit weet iemand wat ik er aan kan doen en heeft iemand dit probleem ook gehad?

Mvg Giel

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved