Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
69882 Timoyapro 30-6-2021 20:04 Begin Forum 1159 3

Topicpost
Gepost door: Timoyapro Gepost op: 30-6-2021 20:04
Ik heb afgelopen zaterdag een ongeluk gehad met mijn schakelbrommer. Kortgezegd zat ik op een voorrangsweg, kwam hij de weg op zonder mij te zien (later gaf hij het argument dat ik veel te hard reed wat NIET zo is), stopte ~5m verder midden op de weg wat er voor zorgde dat ik de bestuurder links inhaalde. Precies op het moment dat ik de bestuurder aan het inhalen was maakte hij een scherpe en snelle bocht naar links zijn uitrit op waardoor ik tegen de voorkant van de auto botste.

De exacte situatie is moeilijker te schetsen.

Onmiddellijk na het ongeluk begon de man over een schadeformulier. Ik heb toen mijn informatie ingevuld en een !!!handtekening gezet!!!.
Aangezien ik mijn verzekering pas niet bij me had en dus het formulier niet volledig in kon vullen had de man mij naar huis gebracht en gezegd dat dit later wel kon.

!!
De man heeft hierna ZELF de rest van het formulier ingevuld ZONDER MIJN TOESTEMMING en het opgestuurd ZONDER de verzekeringsinformatie.
De kruisvelden, opmerkingen en tekening heeft de man dus zelf ingevuld.
Doordat hij deze allemaal heeft ingevuld lijkt het er nu op dat IK schuldig ben.
!!

De bestuurder was rond de ~70 jaar oud en gaf aan al meer ongelukken te hebben gehad. Hij heeft hier dus al een stuk meer ervaring in als mij. Ik had niet mijn handtekening moeten zetten voordat het formulier compleet ingevuld was maar door de adrenaline was ik daar compleet niet van bewust.

Is mijn handtekening op het schadeformulier geldig? Ik ben 17 (minderjarig) en mijn ouders waren niet aanwezig. Mocht iemand aanbevelingen hebben, wat dan ook, zou ik het ontzettend waarderen!



Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved