Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
69874 Ralph-2055 8-6-2021 23:12 Begin Forum 1156 7

Topicpost
Gepost door: Ralph-2055 Gepost op: 8-6-2021 23:12
Hallo beste lezer, ik wilde eigenlijk deze topic op het technical gedeelte posten maar dat ging nog niet vanwege mijn begin fase op dit forum, excuus.

Afgelopen weekend heb ik mij een yamaha tzr50 aangeschaft en er is wel meer mis met de brommer maar dit is het probleem waar ik het meest tegenaan liep.
De brommer liep 100+ en omdat ik hem vooral voor woon-werk verkeer ga gebruiken wou ik hem terugzetten naar 55, om een mogelijke WOK te voorkomen. Hiervoor heb ik een prop in de uitlaat gezet.
Nu trekt de brommer niet meer boven de 6000rpm (geen probleem) maar valt hij na nog geen kilometer rijden uit en stopt hij er helemaal mee alsof elektronisch alles uitvalt. Er was een eerder topic hierover alleen de oplossing is uiteindelijk helaas niet gepost, zou hij nog laten weten maar 6 jaar geleden ;(.
Nu is het zo dat toen de brommer nog 100+ reed dat hij soms bij de 6000rpm bleef hangen maar dan na een tijdje wel lekker doortrok. Heb toen hij zo hard liep er slechts een paar kilometer op gereden.

Hopelijk weet iemand hoe dit probleem te verhelpen is, alvast heel erg bedankt!

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved