Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
69821 roald6 31-1-2021 19:36 Begin Forum 1396 12

Topicpost
Gepost door: roald6 Gepost op: 31-1-2021 19:36
hallo, samen met mijn vader hebben wij een casal k181. deze hebben wij na 30 jaar stilstaan weer aan de praat gekregen. nou loopt hij wel, maar is er wel het 1 en ander mis mee. hij start erg moelijk (hij moet met 2 man een flink stuk geduwd worden voordat hij aanslaat),en als hij eenmaal loopt trilt hij enorm erg. wanneer je vervolgens gas geeft, gaat hij slechts een klein beetje harder, maar gaat hij nog veel erger trillen. ik heb al een beetje lopen googelen en zoeken op dit forum en heb tot nu toe het volgende gedaan: blokbouten vastgedraaid, stukjes rubber tussen de uitlaat en het frame gemaakt om evt trillingen vd uitlaat te verminderen. echter zonder resultaat. en we hebben de uitlaat en demper schoongemaakt. verder hebben we de bing 17 mm carburateur met verstelbare sproeier uit elkaar gehaald en schoongemaakt, en geprobeerd de sproeier zo goed mogelijk af te stellen. al deze dingen hebben echter weinig tot geen resultaat behaald.

verder is het me opgevallen dat er soms wat benzine langs de pakking van de vlotterkamer naar buiten toe lekt.

weet iemand wat ik hier nog aan kan doen?

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved