Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
69808 pitte1234 22-12-2020 19:57 Begin Forum 2866 28

Topicpost
Gepost door: pitte1234 Gepost op: 22-12-2020 19:57
beste lezers
ik heb een honda nsr 50 met een 70cc cilinder er op en een 22mm carburateur. vroeger draaide dit blok goed maar nu na wat dingen gedaan te hebben doet hij het niet meer goed hij wil niet in hoge toeren gaan. wat ik heb gedaan voor dat hij slecht begon te draaien: krukaskeering vervangen,nieuwe stator,andere cdi. dit heb ik gedaan voor dat hij slecht begon te lopen. toen hij slecht begon te lopen heb ik de motor volledig herbouwd,nieuwe dichtingen,nieuwe keeringen,cilinder gehoond. na dit begon hij al iets beter te draaien maar het lijkt alsof mijn cdi een begrenzing heeft maar ik weet dit niet zeker. hieronder een link met een video van het geluid.
https://youtu.be/1H-CIO_-7UY. kopieer deze link en plak hem in de zoekbalk van google en je zal komen op de video. in de video zal je ook horen dat wanneer ik even vol gas geef dat er een ontploffing gebeurt in de uitlaat. de oorzaak hiervan weet ik niet maar ik denk dat het komt omdat er onverbrande benzine in mijn uitlaat komt. zou dit kunnen dat mijn cdi begrensd is. en in de video heb ik al een andere carburateur gemonteerd een 18mm maar met de originele doet hij volledig hetzelfde. alvast bedankt

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved