Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
69740 | Drenth | 6-6-2020 15:48 | Begin Forum | 2842 | 20 |
Topicpost | |
Gepost door: Drenth | Gepost op: 6-6-2020 15:48 |
Hoi, ik ben Dyon, 35 uit Sleen (Drenthe). Ik wil graag een crossbrommer aanschaffen. Gewoon om lekker hier in de buurt te crossen, genoeg leuke off road paden en plekken hier om lekker los te gaan ![]() Toen ik jong(er) was wilde ik altijd graag een Suzuki TSX of Honda MTX, maar ik zie dat deze tegenwoordig met kenteken erg duur zijn geworden. Ik zoek een goede degelijke brommer die tegen een stootje kan, met kenteken en degelijke techniek. Ik ben (nog) niet zo handig in het sleutelen dus zoek een betrouwbaar model. Ik heb al aarsig wat modellen bekeken, vind de Rieju's en Motorhispania's mooi, ook de Malaguti MTX, Beta RR, Yamaha Dt, etc allemaal prima. De modellen zoals de Derbi met 'booskijklampen' vind ik minder mooi. Ik zoek advies, ken de verschillen tussen de brommers niet helaas. Ben 1,96m lang en zo'n 100 kilo. Brommer moet het liefst ook makkelijk op te voeren zijn voor zover dat nog een verschil maakt. Alvast heel erg bedankt voor jullie meningen en tips ![]() Goed weekend allemaal! |