Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
69735 KasVisser 23-5-2020 15:11 Begin Forum 1287 3

Topicpost
Gepost door: KasVisser Gepost op: 23-5-2020 15:11
Goedemiddag,

Ik heb een Garelli record uit 1973 met een Minarelli p4 blok eronder. De carburateur die erop zit is een bing 1/17/55. Ik loop echter tegen het probleem aan dat ik de carburateur niet afgesteld krijg (hij slaat namelijk af zodra ik geen gas bij geef: loopt niet stationair). Ik heb de carburateur al grondig gereinigd en heb verschillende maten sproeiers geprobeerd. Nog steeds reageert de brommer niet op het verstellen van de stelschroeven op de carburateur.

Ik dacht dat het probleem misschien kon zijn dat hij valse lucht trok omdat er op de carburateur een raar 'gat' zit (zie foto: https://imagizer.ima...g923/5317/wgOLqP.jpg ). Maar zodra ik het gat gedicht had liep de brommer al helemaal niet meer dus heb ik gat weer open gehaald (toen liep hij wel weer).

Nu leek mij een nieuwe carburateur zonder zo'n raar gat wel een oplossing tegen dit probleem. Ik ben echter nog een beginneling op dit gebied dus ik weet niet zeker of dit de oplossing is, wellicht zie ik wel iets over het hoofd. En mocht dit wel de oplossing zijn, zou ik echt niet weten welke carburateur het meest geschikt is voor dit blok aangezien ik vrij weinig kan vinden over dit blok op internet.

Misschien dat een van jullie mij kan helpen. Alle info/hulp is welkom. Heb namelijk nog veel te leren.

Alvast bedankt

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved