Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
69731 Gimly161 17-5-2020 20:52 Begin Forum 829 4

Topicpost
Gepost door: Gimly161 Gepost op: 17-5-2020 20:52
Hallo, ik heb een Duitse RD 50 m en die kwam met een 21mm carb geïnstalleerd, hij stotterde best erg de laatste tijd dus heb een 16mm gekocht en gemonteerd. Nu was degene waarvan ik heb gekocht heb zo aardig de hoofdsproeier eruit te halen voor hij hem opstuurde en hij reageert niet meer.
Ik ben dus voor de afstelling begonnen bij 60 en heb omhoog gewerkt naar 80, vol gas valt de brommer gewoon uit dus ben gesprongen naar 105, hij stotterde niet meer maar kwam niet boven de 6500 toeren dus ontsteking vervroegd en nu trekt hij goed door naar de ~8000 toeren maar hij rijd nu goed, tot hij op topsnelheid is ~65km/uur @ 6500 toeren en dan begint hij als een gek te stotteren bij elke positie van het gashendel, laat ik hem even staan en na 2 minuutjes doet hij het weer perfect tot ik een paar honderd meter rij en dan stottert hij weer. Oliepomp werkt gewoon dus hij krijgt genoeg smering. Ik heb geen idee of het de sproeier is of of het de ontsteking is of heel iets anders, iemand enig idee? Er zit ook geen prop in de uitlaat.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved