Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
69717 Jeroenh2o 19-4-2020 19:23 Begin Forum 868 3

Topicpost
Gepost door: Jeroenh2o Gepost op: 19-4-2020 19:23
Hoihoi,

Ik heb een probleempje, als je direct naar het probleem wilt gaan, begin dan bij de #

Sinds kort een Rieju RR Sport Edition aangeschaft, leuk ding (als ie het doet) probleem gehad met de vlotter maar is inmiddels opgelost en besloot vandaag voor het eerst maar eens een langere rit te maken. Er is nog veel om op te lossen maar hij is rijdbaar en reed dan ook prima!

#

Totdat ik na een tijdje rijden (hier en daar wat opengetrokken, maar niet gigantisch wild gereden) bij een stoplicht kwam. Stil gaan staan en ik hoorde het toerental langzaam zakken, totdat hij behoorlijk laag was. Toen een beetje gas gegeven en nog weg kunnen rijden op de stoep. Toen viel de brommer uit. Raar, stukje ermee gelopen en toen weer gestart, ging wel opzich toen weer een stuk gereden. Gas los gelaten en hoorde het toerental weer rustig zakken totdat hij uitviel. Daarna ging hij niet meer aan.

Gelukkig was ik dicht bij mijn werkplaats en kon ik het laatste stukje lopen. Alles goed laten afkoelen en opnieuw geprobeerd om te starten. Niks.

Iemand een idee wat dit kan zijn? Ik dacht zelf misschien een warmloper? Ookal is de kans misschien klein.

Liep hiervoor dus ruim een half uur rijden prima.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved