Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
69667 Coreyvdv 17-11-2019 15:26 Begin Forum 1181 6

Topicpost
Gepost door: Coreyvdv Gepost op: 17-11-2019 15:26
Dag allemaal,

Ik ben iemand die letterlijk niets weet van brommers. Ik ben die persoon die jullie allemaal vreselijk zouden vinden, want ik ben namelijk met de brommer van een maat van mij gevallen. Het is een Kymco super 8 bouwjaar 2007. Het voorste spatbord is kapot gegaan en er zit rechtsonder een scheur in een kaponderdeel waarvan ik de naam niet goed weet.

Ik ga hem natuurlijk weer laten fixen, maar ik weet niet zeker welke onderdelen ik moet bestellen.

Het voorste spatbord heb ik gevonden bij heima scooters en Zandri.nl voor ongeveer 63 euro. Is dit een goede prijs? Zijn dit betrouwbare websites? Kan ik deze ergens anders goedkoper vinden?

Ik weet niet zeker of het andere beschadigde onderdeel de rechter underskirt is... Het is het plastic (?) wat aan de zijkant van de brommer zit, onder je rechtervoet. Is dit inderdaad de underskirt? Ik heb deze gevonden voor 55 euro bij heima scooters. Nogmaals: Is dit een goede prijs? Kan ik deze ergens anders goedkoper vinden?

We hebben er gelukkig goed over kunnen lachen, maar ik wil natuurlijk wel zorgen dat die vriend van mij weer een normale brommer heeft. Ik hoop daarom dat iemand op dit forum mij kan helpen


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved