Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
69642 BartEnBraad 15-9-2019 21:35 Begin Forum 2856 14

Topicpost
Gepost door: BartEnBraad Gepost op: 15-9-2019 21:35
Hallo,
Mijn mt stopt volledig met trekken als ik in een beetje een hoge versnelling vol gas geef, als ik dan het gas weer iets dichtdraai dan trekt hij wel weer lekker door. Ik dacht misschien de afstelling te arm of te rijk?
Het was eerst nog veel erger, maar toen kwam ik laatst erachter dat mijn membraan kapot was (stond helemaal op een kier), dus die vervangen voor een carbon membraanklep van vgm athena op het ori 2 kleps membraan dat heeft een hele hoop geholpen maar nog niet helemaal.
De setup is verder een:
airsal 70cc.
Ik denk een neppe mikuni 20mm (niet die met externe sproeier).
Sproeier heb ik naar gekeken, heel raar maar er staat vgm niks op
Ori luchtfilter.
Uitlaat van jamarcol met ori hm167 demper.
En dus dat ori membraan met carbon kleppie
En gasnaald staat in t’ midden




De carb

UPDATE:
Heb nu eerst gasnaald een stand lager gezet stond in t’ midden (clipje 1tje omhoog).
Toen liep hij niet helemaal lekker meer, alleen op choke leek het wel wat alleen bleef hij dan niet echt lopen
Daarna gasnaald hoger gezet clipje 1tje naar beneden van het midden, en daarna nog steeds het probleem en begint ook een beetje te stotteren heb ik het id.
Ik heb er een filmpje van proberen te maken om het geluid op te nemen (dat is met de als laatst genoemde setup opgenomen) en een foto van de bougie ook na de laatste setup, ik vind hem een beetje bleek eruitzien.

https://youtu.be/6cMhmqN2kcM






Dit bericht is gewijzigd door BartEnBraad op 15-9-2019 om 21:49 uur.

Dit bericht is gewijzigd door BartEnBraad op 17-9-2019 om 19:58 uur.

Dit bericht is gewijzigd door BartEnBraad op 17-9-2019 om 19:59 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved