Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
69558 ThijmenB 10-1-2019 19:08 Begin Forum 2003 11

Topicpost
Gepost door: ThijmenB Gepost op: 10-1-2019 19:08
Hallo,
Ik heb een Rieju en die heeft graag problemen.
Laatst deed het knipperlicht linksvoor het opeens niet. Als ik de knippers naar links aandeed dan bleef het lampje op het dashboard ook branden ipv dat het knipperde. Rechts deden de knipperlichten het wel, maar was er geen lampje op het dashboard (helemaal uit dus). Een week later deden opeens alle knipperlichten het niet meer.
Een maand erop reed ik weg met verlichting aan en na een paar minuten knipperde de voorlamp een beetje en daarna viel die uit. Grootlicht en dimlicht werken allebei niet meer, het grootlicht lampje op het dashboard gaat wel aan als ik naar grootlicht schakel.
Wat kan het probleem zijn? Lijkt erop alsof er een verband ligt en dat er binnenkort nog wel meer stuk gaat. Ik heb gehoord dat ik de kabelboom door moet meten, maar ik kan nergens precies vinden wat dit inhoudt. Moet ik overal alle kabeltjes loshalen zodat de hele kabelboom eruit gaat? En dan? Er zit geen accu op deze brommer dus doormeten met accu lijkt me ook moeilijk.
Ik ben heel slecht met elektra dus verwacht niet dat ik basiskennis heb hiervan.
Groet,
Thijmen

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved