Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
69499 mblover 6-8-2018 14:23 Technical Forum 3603 4

Topicpost
Gepost door: mblover Gepost op: 6-8-2018 14:23
Hallo mensen,

Lange tijd dat ik hier online geweest ben. Ik ben het een en ander in orde aan het maken om van het spul (TZR uit 2006, RS50 uit 2000 of 2001) dat hier nog staat om het eindelijk eens te verkopen en ik loop ergens tegenaan.

De TZR heeft met 70CC airsal gereden en als mijn geheugen mij niet in de steek laat ook met 80cc Polini, maar de cylinder die volgens mij origineel van de TZR komt (staat Gilardoni 1 op) krijg ik er niet meer op...

Nu hoop ik dat iemand zo het antwoord op de volgende vragen weet:

-Weet iemand of er verschil te zien is tussen een AM6 blok van een RS50 (bouwjaar 2000 of 2001) en een Yamaha TZR (bouwjaar 2006)?

-Kan het zijn dat ik de blokken ooit verwisseld heb, dus dat het RS50 blok in de TZR zit, en de carterbegrenzing er nog in zit? Bestond die carterbegrenzing überhaupt in 2000/2001? En is die van toepassing op andere 50CC cilinders die door andere fabrikanten als origineel gemonteerd zijn?

-Heb ik het goed in herinnering dat de originele TZR cilinder de cilinder met "Gilardoni 1" op de zijkant is? Ik heb nog een andere liggen met heel groot "49CM^3" op de zijkant maar ik meen dat die van de RS50 komt. En alle andere cilinders die hier liggen zijn grotere.

Alvast bedankt

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved