Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
69449 Stiel 9-4-2018 16:29 Begin Forum 2648 6

Topicpost
Gepost door: Stiel Gepost op: 9-4-2018 16:29
Beste Forummers,

Jaren geleden, nog voor de kentekenplicht van de door ons zo geliefde bromfietsen heb ik een afgeragde Suzuki ZR 50 gekocht. Niet veel later heb ik die met mijn toenmalige schoonvader helemaal uit elkaar gehaald. Online kwam ik iemand tegen die het blok wel kon opknappen/reviseren. Ik heb toen het blok daar achter gelaten en heb hem later weer opgehaald.

Nu ik dit zit te te schrijven heb ik geen idee wat hij er mee heeft gedaan of wat hij er nou precies aan heeft gesleuteld. Misschien heeft ie alleen het blok schoongemaakt en mijn zuurverdiende geld toen wel gebruikt om naar de wallen te gaan. (je weet het niet ) Je leest wel, ik was vroeger redelijk goed van vertrouwen.

Het blok is nooit meer onder het frame gegaan en dan zijn we dus nu hier beland op 9 april 2018. Ik wil het blok weer in het frame hijsen en aan de praat krijgen.

De korte vraag, voorgegaan door een lang verhaal: Wat is handig om te doen vooraleer ik het blok weer probeer te starten?

-Hoe zit het met keerringen en dergelijke?
-Olie? (geen idee of het er in zit, maar vervangen lijkt me gezond)

Misschien dat iemand met ervaring en zin om te reageren hier zijn licht over kan laten schijnen?

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved