Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
69442 ThomasYamahaTZR50 2-4-2018 18:46 Begin Forum 5552 22

Topicpost
Gepost door: ThomasYamahaTZR50 Gepost op: 2-4-2018 18:46
Hoi,

Ik heb 2 maanden geleden een Yamaha TZR 50 gekocht. Ik heb er eerst een maand niet op gereden, omdat ik mijn rijbewijs niet had. Toen ik m'n rijbewijs had gehaald wilde ik er op rijden, maar hij had mankementen met het starten (elektra deed het gewoon goed), dus brommer naar de maker gebracht. Hier zeiden ze dat hij niet origineel was (wat ik wist, want had hem via marktplaats gekocht) en dat ze alleen zouden zorgen dat hij weer zou starten, omdat het anders erg duur zou worden. Ik heb de brommer zaterdag opgehaald en toen ik thuis was startte hij gelijk en heb gelijk zo'n twintig minuten gereden. Maar toen ik er gister weer op wilde rijden reageerde die niet meer (de lampjes gingen niet branden). Ik heb de accu opgeladen dus daar kan het niet aan liggen (denk ik, misschien aan een zekering op de accu die stuk is of sowieso helemaal toe aan vervanging?). Verder ziet de bedrading er erg oud uit met hier en daar losse afgeplakte draadjes die nergens naar toe lopen, maar hij heeft het hiermee wel gedaan. Ik ga er dus vanuit dat het aan de elektra ligt. Om nou m'n hele bedrading te gaan vervangen is erg duur en een hoop werk voor een onervaren 16-jarige geloof ik. Heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?

Groet,
Thomas

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved