Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
69306 savethesex 5-12-2016 23:51 Begin Forum 5870 2

Topicpost
Gepost door: savethesex Gepost op: 5-12-2016 23:51
Dag allemaal,

Ik heb een Keeway Hurricane die ik sedert kort opnieuw gebruik. Deze deed het de laatste twee weken heel goed: geen enkel probleem bij het rijden, buiten het feit dat de brom veel geluid maakt (wss door niet originele luchtfilter die erop zit).
Maar dat terzijde. Nu juist wou ik dus van thuis vertrekken. Hierbij steek ik mijn sleutel in het slot, draai deze naar 'stationair', trek mijn rem naar achter en duw op de choke. De brommer schiet hierna in gang, waarna hij vollenbak gas begon te geven.
Nu zat ik ook wel al even met het probleem dat het deel van mijn handvat waar de lichtknoppen en choke opzit, ietwat los zat op het stuur. Deze kreeg ik eerder niet vastgedraaid, door een dolgedraaide schroef.

Nu had ik dus bijna op een voorliggende auto gereden omdat mijn brommer de hele tijd gas bij blijft geven. Ook al zit dit 'deeltje' die eerder los zat (stukje met lichtknoppen en choke) vast.
ik heb het aanleggen van de brommer gefilmd en geupload (hier te zien: http://nl.tinypic.com/r/34ool5t/9 ), daarop hoor je de brommer direct in een superhoog toerental schieten.

wat zou het probleem kunnen zijn? (gaskabel of vlotter ofzo?) en is dit gemakkelijk te verhelpen?

vriendelijke groeten,
Nathan

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved