Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
69294 Xephos 17-11-2016 21:07 Elektronica Forum 12008 6

Topicpost
Gepost door: Xephos Gepost op: 17-11-2016 21:07
Ik heb een tomos onder pitbike gratis gekregen omdat ik een puch met kenteken ging kopen kon ik deze pitbike erbij krijgen. Maar in begint vonkte hij totaal niet. Ik heb toen contactpunten en de condensator vervangen. Heb de contactpunten op 0.35mm gezet en heb de ontsteking grondplaat zo gezet dat de contactpunten iets voordat de zuiger boven is dicht gaat.

Maar het raar komt nu. Als ik dus ga testen of hij vonk bougie tegen de cilinder dan geeft hij goede felle vonken en dat stop ik met draaien draai ik weer precies hetzelfde en dan nog een keer en daarna ineens geeft hij geen tot 1 vonkje soms. Hoe de fuck kan dit snap er geen holle moer meer van. En dan wacht ik weer een tijdje en precies hetzelfde weer echt irritant. Want dan kijk ik of hij vonkt ja hij vonkt en effe later draai ik bougie in probeer te starten lukt niet haal eruit en dan vonkt hij ook niet meer. en weer wachten en vonkt weer wel. Hoe kan dat dat naar effe wachten hij weer goed gaat vonken?

PS: misschien was ik niet duidelijk maar gaat om tomos blok met iskra ontsteking AVJ1215 12V 50W staat erop en contact punten en condensator vervangen.

Dit bericht is gewijzigd door Xephos op 18-11-2016 om 16:57 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved