Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
68839 | Yaroon | 27-9-2015 0:49 | Begin Forum | 3723 | 10 |
Topicpost | |
Gepost door: Yaroon | Gepost op: 27-9-2015 0:49 |
gegroet allen, Ik heb dus een a35 Targa met als setup een standaard snel uitlaatje, een maatje grotere sproeier en een bromkop. Resultaat: 40 ~ 42km/h gemeten op gps. Verder alles standaard. Deze snelheid is heerlijk, maar niet zo leuk als er een rollerbank aan te pas komt. Ik wil graag zonder kans op boetes iets harder kunnen rijden, en ik heb begrepen dat dat tot max 38km/h mogelijk is. Wat moet ik doen om dus 5km/h zachter te gaan ? Ik heb die luchtfilter bekeken en zag dat daar dat buisje niet in zat. Zou het kopen van dat buisje, die lusvormige tube dit kunnen realiseren of is dit niet de moeite waard om te proberen? Vraag 2; er zit een schakelaar op het stuur voor de verlichting ; uit, dimlicht en groot licht. Tijdens het rijden gebeurde er iets en nu doet groot licht het niet meer. Wel dimlicht, en dit blijft dan ook helaas op dimlicht staan ook al schakel ik naar grootlicht toe. Heel sporadisch 'flikkert' m'n licht dan ook even, zou er bijna van schrikken daar ie echt ineens voor een microseconde flink fel is. Is dit een electro probleem? En wat zou ik hier aan kunnen doen? Dimlicht is misschien leuk om boetes te ontlopen, maar echt functioneel is het niet in pikdonkere situaties. Hoe krijg ik dat grootlicht weer terug? Alvast dank voor de hulp ![]() |