Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
68365 | dodemans | 19-7-2014 23:53 | Begin Forum | 2968 | 10 |
Topicpost | |
Gepost door: dodemans | Gepost op: 19-7-2014 23:53 |
Hallo allemaal. Ik heb een CPI SM 50 (80cc) en dit liep als een beest. Helaas sinds kort heeft hij er geen zin meer in. Ik moet met slippende koppeling rijden wilt hij een beetje power hebben en in versnelling 6 gaat hij gewoon terug in toeren. Ik heb de cilinder open gehad en deze zag er Keurig uit! zelfs een nieuwe zuiger in voor Als. Het hele blok is nagekeken op lekkages maar ook dit had hij niet. Het blok start direct en kan er direct mee wegrijden , maar om in de powerband te komen moet ik slippende koppeling gebruiken en dat hoefde een tijd geleden niet. Ik kwam op internet tegen dat de onstekingen van deze am6 Replica blokken erg slecht zouden zijn en snel kapot gaan , maar ik heb wel gewoon vonk en kan rijden.. Hopelijk is er iemand die ooit hetzelfde probleem heeft gehad ![]() Kleine samenvatting over het blok: AM6 Replica 80cc Airsal (2 maanden oud) Nieuwe Bobine+Bougiekabel/Bougie Haalt (met slippende koppeling) een snelle 11500 Toeren Technigas e-nox uitlaat (2 maanden oud) De brommer: http://s28.postimg.o...4_04_23_18_16_04.jpg Bedankt! Dit bericht is gewijzigd door dodemans op 19-7-2014 om 23:54 uur. |