Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
67839 | jordi50cc | 16-9-2013 2:07 | Main Forum | 4202 | 15 |
Topicpost | |
Gepost door: jordi50cc | Gepost op: 16-9-2013 2:07 |
Hallo ik ben opzoek naar iemand met de leeftijd van tussen de 14 en de 19jaar (max 60kg) die al wat wedstrijd/race ervaring heeft en graag zou willen racen ik stel voor 2014 een machine ter beschikking voor in de (sportlucht) klasse bij de sobw het gaat om een compleet verbouwde yamaha fs1 uit 1976 met roterende inlaat aangepaste versnellingsbak en koppeling. koppeling bediening in het blok opgebouwd uit Derbi onderdelen getunde Ac derbi cilinder (50cc) met opmaat kopje en uitlaat een verbeterde en gebalanceerde c&c krukas met een massief zilveren bigend kooi variabele ontsteking van ignitech race krukaslagers met een lager speling van c5 ook de bronzen busjes in het blok zijn vervangen voor naald lagertjes het blokje geeft met een 16mm carburateur (verplicht volgens het regelement) rond de 12/13pk gaat nog een aantal keer op de testbank het frame gaat aankomende winter in elkaar en komt te staan op lichte magnesium KTM wielen met goeie banden polyester werk van een honda Rs 125 wel wil ik dat de ouders er volledig achter staan ook in het financieele gedeelte (racen kost geld) onderhoud en ontwikkeling in de machine doe ik gratis ik stel de machine gratis tot beschikking nieuwe onderdelen zullen betaald moeten worden uiteraard wel tegen inkoops prijs lijkt je dit wat om samen in het kampioenschap te strijden en heb je lieve ouders die je er bij willen steunen laat het mij dan weten via een pm Jordi |