Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
67714 drestar 27-7-2013 19:51 Begin Forum 7260 31

Topicpost
Gepost door: drestar Gepost op: 27-7-2013 19:51
hallo,

ik heb een nieuwe dellorto vhst 28mm ,en op zich rijd dat goed op mijn honda mt 125cc ,ik haal er moeiteloos de 100 mee, maar het probleem is dat hij steeds flink in toeren oploopt als die stationair draaid, en als ik rijd en neem gas terug dan blijft die ook hangen in toeren, ik heb een membraan wig en ook de deo test gedaan, en bij het spuiten met deo liep die nog meer op in toeren ,dus ik dacht dat is valse lucht, en heb alles netjes dicht gemaakt met vloeibare pakking, maar het probleem verdween niet, er veranderde gewoon niks aan. ik heb de carburateur op een powerfilter gehad en op de originele luchtfilterbox en ook daar veranderde niks aan behalve dat hij op de luchtfilterbox een kleinere sproeier moest, ik ben dus ten einde raad met de carburateur . starten zonder choke gaat ook al niet,al is de motor warm en hij valt ook steeds stil. ik heb nu weer mijn mikuni 20mm erop gezet en die draaid wel heel mooi staionair en starten zonden ckoke is geen enkel probleem.alleen haal ik de 100 er niet mee,dus als iemand het weet wat er met mijn dellorto kan zijn dat hoor ik dat graag?

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved