Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
67605 | drestar | 12-6-2013 11:51 | Begin Forum | 4127 | 16 |
Topicpost | |
Gepost door: drestar | Gepost op: 12-6-2013 11:51 |
hallo, ik heb problemen met met 24mm mikuni carburateur, toen ik hem kocht hadden ze de overloop afgesloten, die heb ik weer open gemaakt en de carb er toen opgezet, maar toen bleek dat de vlotterkamer niet vol liep, dus heb toen de vlotternaald eruit gehaald en schoongemaakt en de vlotter afgesteld. deze sloot perfect af als ik de carburateur kantelde en ging weer open bij het recht houden van de carb, maar nu heb ik hem er weer opgezet en geprobeerd de brommer te starten en nu bleef de vlotterkamer overlopen. nu denk ik dat de vlotternaald niet origineel is omdat de vlotternaald een stuuk boven de houder uitsteekt waardoor de vlotter niet ver genoeg naar boven kan komen, want ik heb nog een 20mm mikuni carburateur liggen en daar steekt de vlotternaald niet boven de houder uit, maar komt mooi vlak met de houder waardoor de vlotter verder naar boven kan komen, zit daar het probleem denk njullie? en waar haal je in godsnaam een originele 24mm mikuni vlotternaald vandaan? als ik mijn 20mm mikuni die goed werkt vergelijk met mijn 24mm mikuni dan zie ik dat bij de 20mm mikuni de vlotternaald veel meer speling heeft in de houder, bij de 24mm zit de naald gewoon klem in het huis waardoor de benzine kon blijven komen zag ik... heb hem nu open gehaald en de naald stond gewoon vast in het huis waardoor de vlotter ook geen kant meer op kon.. Dit bericht is gewijzigd door drestar op 12-6-2013 om 13:03 uur. |