Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
67539 kenny77 15-5-2013 17:52 Contest Forum 36370 19

Topicpost
Gepost door: kenny77 Gepost op: 15-5-2013 17:52
Ik heb weer opnieuw toegang.

En omdat het hier wel erg stil is, misschien eens wat nieuws proberen.

In plaats van iets te raden in dit topic, gaan we foto's plaatsen van jezelf met een voertuig.

Regels:

User 1 maakt een foto van zijn brommer bij een beekje, hij plaats de foto hier in dit topic en geeft aan dat de volgende user (nummer 2)ook een foto moet maken waar een beekje bij op staat. Om ervoor te zorgen dat we dadelijk niet 100den foto's met een beekje erop krijgen zorgt user 2 ervoor dat naast dat beekje ook nog iets anders op de foto staat. Bijvoorbeeld; het beekje loopt langs een vliegveld, dus geeft user 2 aan dat user 3 een foto moet maken waar een vliegveld op te zien is. User 3 maakt een foto bij een vliegveld naast een bewakerspost en geeft op zijn beurt weer aan dat user 4 een bewakerpost op zijn foto moet hebben, etc, etc.

Zo krijgen we hopelijk wat afwisseling in de foto's. Houd het wel realistisch, dat je bijvoorbeeld niet een foto met je brommer maakt in de slaapkamer van koning Willempie omdat je hem toevallig kent, o.i.d.

- Gezien er ook een hoop users zijn die geen brommer meer hebben, wordt toegestaan: Brommer, Motor, Auto. Zolang je maar een user van BF bent en er een motorblokje in / op je voertuig zit.

- Om ervoor te zorgen dat niet iedereen een foto uit de oude doos haalt, ga je naast je voertuig staan met een bordje met de datum erbij. (zien we ook nog eens wie achter de usernaam zit. )
Als de situatie het niet toelaat dat je zelf ook op de foto staat, is een bordje met de datum op je voertuig leggen ook oke.

- Je mag niet 2x achter elkaar plaatsen, tenzij er een week overheen is gegaan en nog niemand de "opdracht" heeft vervult.

- Het hoeft niet perse een gebouw / plaats te zijn, mag ook zo zijn dat je in een hagelbui, sneeuwbui, met je oma, met sinterklaas, etc op de foto staat. Verzin maar wat leuks.

- Heb je meer vragen kan je hier terecht: http://www.brommerfo...showtopic/47140/last


Ik trap af en om het goede voorbeeld te geven heb ik de brommer weer eens van stal gehaald.



Volgende user moet dus een beekje en iets anders op de foto hebben.

Ik zou zeggen succes.


Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 15-5-2013 om 17:55 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved