Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
66980 | niels44 | 2-11-2012 20:21 | Main Forum | 8254 | 31 |
Topicpost | |
Gepost door: niels44 | Gepost op: 2-11-2012 20:21 |
hoi iedereen, ik ben sinds een tijdje men Honda MTX SH aan het restaureren, heb hem in onderdelen gekocht, en alles echt ALLES uit elkaar gehaald, ook het blok, nieuwe keeringen en nieuwe pakkingen in gekomen, maar nu wou ik hem starten en dat ding wou maar nooit, dus hebben we hem maar aangeduwd, en na heel veel pogingen begon ie te sputteren en te proesten, maar wou toch echt niet lopen... dus hebben we hierna gekeken, daarna etc, en toen kwamen we bij luchtfilter, en hebben we dat er es afgehaald, en ineens SCHOOT hij gewoon in toeren, ineens veel meer, dus hebben we een extra gat in het pijpje dat boven op het luchtfilter zit, en toen wou hij ineens stukken beter, maar hij heeft gewoon GEEN power, en als hij koud is start hij gewoon weer bijna niet, reageert eerst amper op de gas, en als ik in de 1 schakel, en wil wegrijden, dan moet je koppeling stukje los, vol gas, koppeling vast, los, vast, los en heeeeel langzaam optrekken, anders valt ie uit... en als ik in de 3/4/5 rijd, gaat hij bij elke versnelling lager in de toeren, en in de 4/5 reageert hij gewoon helemaal niet meer op de gas.. weet iemand wat hiermee is? groet niels ![]() ![]() ![]() |