Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
66973 | MJVB | 31-10-2012 12:36 | Begin Forum | 2871 | 16 |
Topicpost | |
Gepost door: MJVB | Gepost op: 31-10-2012 12:36 |
Volgend jaar ga ik met de brommer naar Spanje. Hiervoor heb ik een DT50SM uit 2007 voor aangeschaft, deze heeft momenteel +-12kkm gelopen. Aangezien ik graag zonder pech wil aankomen, heb ik me hier aangemeld om zoveel mogelijk informatie te vinden. Maar ik heb natuurlijk ook een paar vragen want in mijn brommertijd reed ik op een TSX en MTX dus geen LC AM6 ![]() Plan tot dusver Blok revisie: -Pakingen, lagers en keeringen. -Nieuwe krukas WELKE???? -Waterpomp revisie???? -Nieuwe oliepomp of revisie???? Brommer zelf: -Nieuwe kabels -Remvloeistof verversen -Nieuwe remblokken -Wiellagers -Nieuwe ketting en tandwielen verhouding nog geen idee -Koelvloeistofslangen en thermostaat Tijdens de reis zullen we nog wel eens een heuveltje / bergje tegen komen dus een beetje koppel is welkom. Nou is mijn vraag wat is een mooie koppelrijke setup? Heb wel de volgende voorwaarden -Uitlaat Leovince V6 (zit al op de brommer) -Standaard luchtfilter -V-max rond de 90 / 95 km/h bij een acceptabel toerental dus geen 14k -Standaard olie pomp -Verbruik 1 op 25 Heb je tips, toevoegingen of ervaringen let me know |