Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
66262 | Skillzone TSX | 17-4-2012 14:01 | Main Forum | 6550 | 14 |
Topicpost | |
Gepost door: Skillzone TSX | Gepost op: 17-4-2012 14:01 |
Hallo Bf daar ben ik weer ![]() Brommer: Suzuki TSX cilinder: 50cc Snel Uitlaat: standaard carb: Mikuni 16mm Sproeier: 75 2 maanden geleden is mijn brommer gereviseerd. ging allemaal moeilijk maar was uiteindelijk allemaal verholpen, maar... tadaaa nieuw probleem :( het is dus als volgend. ik begin bij het begin Starten: om te starten moet ik nu aanrennen (vriend heeft kickstarter gemolt) maar voor de revisie ging hij al binnen een meter aan soms nu nog geen eens in 500m. Als ie eenmaal aan gaat dan doet ie het heel even ,gaat klein beetje naar voren en dan valt ie weer uit. en dus moet ik net zo lang rennen totdat hij aan blijft en dat duurt soms wel echt 500m. Als hij eenmaal aan is en ik rij komt hij niet boven de 8000 toeren want dan gaat hij stotteren. ik schakel dan naar boven en dan weer tot de 8000. maar als ik naar beneden schakel dan pakt hij de toeren niet meer en blijft hij stotteren op 5000 toeren. na ongv. 6 seconden is dat eindelijk weg en kan hij weer tot de 8000. dit is alleen als ik rij in zijn vrij kan je gewoon tot de 10000 toeren. En nu is er nog een probleem extra hij blijft uitzichzelf gas geven. op 1000 toeren blijft hij netjes. op de 3000 toeren doet hij al moeilijk en gaat langzaam terug. maar eenmaal op de 9000 toeren dan blijft hij zelf gas geven en stopt ook niet meer. ik heb ook een filmpje gemaakt waarin alles een beetje duidelijker is: Hopelijk begrijpen jullie wat mijn probleem is en hoe ik het kan verhelpen dat hij het weer normaal doet. Mvg. Michael Dit bericht is gewijzigd door Skillzone TSX op 17-4-2012 om 14:04 uur. |