Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
65804 Dries W 11-1-2012 18:07 Technical Forum 8942 33

Topicpost
Gepost door: Dries W Gepost op: 11-1-2012 18:07
Hallo,
Ik weet dat dit ondewerp ook te vinden is door het op tezoeken maar heb ik al gedaan!
Ik heb Derbi senda 2008 die heeft 12400km gelopen grote beurt heb ik zelf gedaan olie vervangen van versnellingsbak en etc. Liep aaltijd super. Op heb begin liep hij alleen met uitlaat ontgrenst 65km/h, toen heb ik in de vakantie gianellie conti met sproeier 95 er onder gedaan liep ook goed. haalde ik na de vakantie er aaltijd af. Nu heb ik hem er op laten zitten en rij er nu dus 2 weken mee. Bougie kleurt koffie bruin dus is goed. Maar gisteren reed ik ongeveer al 25 minuten met brommer. Reed ongeveer 10 minuten lang tussen de 60-70km/h. Nadat ik uit het dorp kwam trok ik op naar de 80km/h tegen de 90 toen kreeg ik plotseling een warmloper. Even gewacht 1 keer gekickt en ging beetje stroef. 20 minuten gelopen en toen heb ik hem aan gezet. Eerst klein beetje op toeren houden 2000-3000 maar dat heb ik aaltijd in het begin en toen ben ik rustig naar huis gereden en er was niks aan de hand. Wat was de oorzaak van de vastloper. (er is verders aan de brommer niks te zien bv geen lekkage)
Graag nuttige informatie

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved