Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
65066 jeffke 25-8-2011 13:13 Technical Forum 3517 15

Topicpost
Gepost door: jeffke Gepost op: 25-8-2011 13:13
Mijn tsx stottert heel erg als ik bij de 6000 toeren kom. Hij komt echt niet voorbij die 6000. Ik dacht: afstellen! Maar dat haalt geen ene moer uit, loopt met elke sproeier hetzelfde.

Wat ik allemaal al gedaan heb:
- Verschillende sproeiers geprobeerd. (75-125 mikuni, 90 keihin.)
- Andere bougie/bougiekabel/bobine/kabelboom/ontsteking van mijn goedlopende tsx afgehaald en erop gezet; nog steeds hetzelfde probleem.
- Rechter krukaskering vervangen want ik had gelezen dat als die lek is de brommer niet reageerd op andere sproeiers, mocht ook niet baten.
- Andere setup waarvan ik zeker weet dat die goed moest lopen, nog steeds liep ie niet goed. (Weet niet goed meer hoe hij toen liep, maar niet goed in ieder geval.)
- 12 mm mikuni erop gezet, liep met choke super maar zonder bagger. Grotere sproeier erin haalt niks uit, loopt zonder choke nog steeds bagger.
- Luchtfilter schoongemaakt en ander element erin, maakte ook geen verschil.
- Paar andere membranen waarvan ik zeker weet dat ze goed waren.
En vast nog wel wat.

De setup:
50cc snel
origineel ontgrensde uitlaat
16mm mikuni
origineel luchtfilter
ngk br7es bougie

Ik heb af en toe ook dat als hij even gelopen heeft hij uitvalt en dan moeilijk aan te krijgen is. Als ik hem dan aan heb moet ik volgas geven (in de vrij) en dan blijft ie rond de 2000 toeren hangen. Na een paar minuten trekt ie dan weer door en gaat ie weer stotteren bij de 6000 toeren.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik zou het nu echt niet meer weten wat het zou kunnen zijn.

Als jullie nog meer informatie nodig hebben geef ik die graag want ik zal vast wel iets vergeten zijn te vermelden.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved