Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
64122 | the mechanic | 30-3-2011 14:11 | Technical Forum | 10151 | 51 |
Topicpost | |
Gepost door: the mechanic | Gepost op: 30-3-2011 14:11 |
Goede middag iedereen ik had een vraag: Met mijn huidige setup komt mijn mb maar tot de 50 waardoor/waarom/wat doe ik fout? het antwoord kwam ik heel vaak tegen in de search met de huidige setup (cilinder vooral) is dit ongeveer de max toen rees er een nieuwe vraag hoe kan ik een mb rond de 60/65 laten lopen het liefst laagtoerig zelf zat ik te denken aan een hm167 cilinder en licht vertanden maar dan draait hij al snel overtoeren dus iemand nog een brilliant idee hoe ik dit makkenlijk voor elkaar kan krijgen Ben technisch vaardig en heb een complete werkplaats tot mijn beschikking, het probleem is alleen dat mijn ervaring strekt van standaart opbouwen of zo hard mogenlijk laten lopen maar met iets opvoeren heb ik geen ervaring het is niet de bedoeling dat hij harder gaat lopen ik werk namenlijk tegenover een politie bureau settup Orri kehein 13 mm onbegrenst membraam met carbon plaatjes 2 plaat hm 166 cilinder nieuwe zuiger+ veren luhao 50cc ruime bocht (nieuw) orri luchtfilter hoge drukkop orri luchtfilter met ruime bocht binnen en buiten Max toerental 8000/9000 toeren hij loopt leeg in zijn 4 Blijft net in zijn powerband hangen (dus zwaarder vertanden geen optie bij lichtere vertanding zakt ook de top) max snelheid 45-50 al nagekeken afstelling goed tot rijk Stottert iets voor powerband (houdt dus niet in) bougie h7s mooi droog en zwart bruin (iets te rijk maar dat is goed met zoveel nieuwe onderdelen) balans as goed bak goed geen valse lucht geen verkoolde uilaatpoort nieuw luchtfilter kopeling iets versleten maar slipt niet! wiellagers zijn ook strak geen spelling op big of smal end lagers geen spelling op krukaslagers nieuwe olie nieuwe tandwielen + ketting bobine doorgemeten dus wie o wie wil woor mij wat tijd en grijze cellen vrijmaken om mij te helpen met goede tips en ideeen met vriendenlijke groet the mechanic |