Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
63860 | the mechanic | 22-2-2011 8:57 | Technical Forum | 1881 | 11 |
Topicpost | |
Gepost door: the mechanic | Gepost op: 22-2-2011 8:57 |
goedemorgen beste Bf-ers ik heb even een vraagje voor mijn honda mb heb ik laatst een uitlaatje gekocht deze ![]() ter vervanging van exact dezelfde pijp maar wat is er nu tot mijn verbazing de flens van deze uitlaat is veel groter van de pakkingrand tot de sprong van de tapeinden mijn enige logische conclusie is dat dit dus een 80cc uitvoering is. maar alle ande maten komen wel overeen diameter van de bocht boutgat voor montage aan het frame diameter aan de uitlaat kant zowel de buitenmaat als het gaatje waar de rook uitkomt dus nu komt mijn vraag als ik de flens omlas gaat dit dan goed lopen op mijn brommer dus ik neem dan de flens van mijn oude uitlaat en las deze op mijn nieuwe uitlaat (tig-lassen) ik snap dus dat het dan past, en dat het ook wel loopt. Maar mijn angst is, dat het binnenwerk dus expansieruimte van deze nieuwe uitlaat anders is, en dat het niet gaat werken op op een 50cc hm166 en dat het dus verschrikkenlijk slecht gaat lopen hierbij nog even mijn setup een hm 166 orri cilinder een hoge drukkop ruime bochten in een orri luchtfilterbox kahein 13 mm en een imi uitlaat ruime bocht alvast bedankt voor jullie hulp mvg the mechanic Dit bericht is gewijzigd door the mechanic op 22-2-2011 om 8:58 uur. |