Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
63824 | voorthuizen | 17-2-2011 15:48 | Technical Forum | 3614 | 17 |
Topicpost | |
Gepost door: voorthuizen | Gepost op: 17-2-2011 15:48 |
Goedenmiddag sinds het weer een beetje warmer is geworden buiten, en dus ook in de sleutelschuur ![]() Eind vorig jaar ben ik er een paar keer mee over een schansje heen gesprongen. Maar natuurlijk, het blijft een pitbikje dus er ging weer wat naar de klote..XD Dit keer is er een stuk uit de afdekkap van de ontsteking geklapt ![]() ![]() (het met rood gemarkeerde stukje is er dus uit geklapt.) Dat prachtige stukje metaal is dus richting de ontsteking gevlogen. En heeft dit stukje van me ontstekingsplaat eraf gesloopt.(weer met rood gemarkeerd) ![]() Nou, dat ding liep dus niet zo goed meer.. Nu was ik dus van plan ff me ontstekingsplaat eraf te halen, en een nieuwe erop te zetten. Ik vliegwiel eraf halen, spoelen eraf slopen en de rest een beetje eraf beunen, want dat werd toch weggegooit. Toen moesten alleen de 2 kruiskop schroeven nog uit de ontstekingsplaat. Alleen die zaten Moer(lees: schroef)vast.. Enige optie was dus kopje eraf boren, en dan kijken of we hem er met de tang afkrijgen.. dus ik heb beide kopjes eraf geboord. Maar die ontstekingsplaat krijg ik op geen ene manier eruit.. Pic's lege onstekingsplaat: ![]() ![]() ![]() Ook heb ik hem al geprobeerd los te krijgen op de beunmanier, dus het hele blok opgehangen op de (losse) ontstekingsplaat. Pic's: ![]() ![]() Mijn vraag is dus of iemand enig idee heeft hoe ik deze los kan krijgen.. Dit bericht is gewijzigd door voorthuizen op 17-2-2011 om 15:50 uur. |