Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
63311 | Puntenslijper | 11-12-2010 14:08 | Main Forum | 5596 | 41 |
Topicpost | |
Gepost door: Puntenslijper | Gepost op: 11-12-2010 14:08 |
Hallo, Ik wil mijn huidige schakelbrommer verkopen en een crosser koppen. Ik heb nu een 4 takt maar ik wil me nieuwe brommer gewoon weer 2takt hebben. De crosser zal niet echt gebruikt worden om te crossen maar ik gewoon voor dagelijks gebruik, waarom een crosser hoor ik je vragen? Nou gewoon omdat ik een schakel wil met veel pit/kracht die groter is dan me huidige brommer (mini bike skyteam PBR) en omdat een crosser me gewoon vet lijkt aangezien je er ook wel een beetje offroad mee kan. Wat ik verder zoek is betrouwbaarheid aangezien al mijn 3 aankopen in brommers eigenlijk allemaal miskopen waren en me veel ellende brachten. Ik wil die schakel ong. 75 tot 80 km/u laten lopen en ik wil hem gewoon 50 cc houden. Qua prijs, ja.. ik wil hem nieuw gaan kopen zodat ik nog garantie heb en ik zeker weet dat er niet mee is gestunteld. Maar ik wil er nou ook weer niet BAKKEN met geld voor betalen ik denk dat mijn maximum ong rond de 3000 ligt. Maar nog voor de duidelijkheid: ik zoek geen brommer waar je elke week/maand mee naar de garage kan!!!!! Dus aan jullie de vraag, welke raden jullie me aan en waarom? Alvast bedankt |