Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
63279 | jeroenzulu | 7-12-2010 20:05 | Main Forum | 3231 | 25 |
Topicpost | |
Gepost door: jeroenzulu | Gepost op: 7-12-2010 20:05 |
vorige week maandag reed ik lekker en opeens doet hij helemaal niks meer, dus ik naar brommerzaak gelopen en daar zeiden ze dat ik warmloper had omdat ze vonden dat hij weinig compressie had. dus mijn vader had hem 3 uur later opgehaald en ik denk ik zal het is proberen en ja hoor hij loopt. heletijd niks aan de hand dus ik ga weer rijden en ja gister stopt hij er weer mee presies het zelfde dus ik dacht bougie kapot ik kijken of hij vonkte en hij vonkte niet. dus ik andere bougie op cilinder houden en hij vonkt. dus ik bougie erin gedaan. aanduwen, helemaal niks. ik bougie eruit en hij vonkt niet meer. ik gister nieuwe bougie gehaald erin gedaan. en als je duwde deed hij af en toe een keer een knal. dus ik heb even carburateur schoongemaakt. en hij liep weer en soms wil hij weg vallen en als je dan gas geef komt hij wel weer net alsof er nog iets vies is. vanochtend ik weer naar het werk rijden geen problemen gehad alleen moest ik even aanduwen. toen wou ik naar huis wil dat ding weer niet starten ik telkens bougie schoongemaakt en hij vonkte wel. maar zodra ik hem in de cilinder deed en wou hem starte deed hij niks en de bougie werd ook nat. dus ik d8 kzal de oude bougie er is in doen. 1x kicken en hij loopt. ik naar huis geen problemen gehad en nou wil ik hem 2 uur later starten en hij slaat weer niet aan zouden jullie mij raad kunnen geven. ik weet niet of het ontsteking of carburateur is. grts |